مجله کالانه

محکم ترین قاب گوشی جهان

مقاوم ترین قاب گوشی جهان

محکم ترین قاب گوشی جهان باید دارای یک سری خصوصیت هایی باشد که بتواند گوشی شما را از هر گونه ضربه به خوبی محافظت کند.خب همانطور که می دانید تلفن های همراه به یکی از اساسی ترین وسایل زندگی هر فردی تبدیل شده است و همین سبب شده تا به دنبال بهترین و محکم ترین قاب ها برای گوشی خود باشند.

بیشتر گوشی های پرچمدار،پنل پشتی آنها شیشه ای است و بسیار به ضربه آسیب پذیر هستند که باید برای محافظت پنل پشتی و دوربین ها از محکم ترین قاب های مطرح برای گوشی خود استفاده کنید.وجود محکم ترین قاب بر روی گوشی باعث می شود تا گوشی شما از هر گونه ضربه و پاشش آب در امان باشد.قاب های زیادی در بازار وجود دارد اما نکته مهم این است که از بین قاب های موجود،محکم ترین قاب را برای گوشی خود پیدا کنید اما هیچ نگران نباشید،چرا که ما سعی کردیم با نوشتن این مقاله بتوانید اطلاعات زیادی را در زمینه خرید محکم ترین قاب گوشی کسب کنید.

یک قاب محکم برای گوشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شاید برای شما جای سوال باشد که آیا یک قاب گوشی هم باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتواند از گوشی شما به خوبی محافظت کند؟پاسخ این سوال قطعا بله است،چرا که شما علاوه بر توجه به ظاهر قاب گوشی باید به ویژگی هایی همچون MIL-STD توجه داشته باشید.در ادامه به برخی از ویژگی هایی که باید یک قاب محکم داشته باشد اشاره می کنیم:

مقاوم ترین قاب گوشی جهان

توانایی محافظت از نمایشگر گوشی:

برخی از قاب های موجود در بازار،علاوه بر آنکه از پنل پشتی گوشی محافظت می کنند،می توانند از نمایشگر گوشی هم محافظت کنند که این یک مزیت محسوب می شود.در برخی از قاب ها،یک نوار TPU وجود دارد که سبب می شود مقاومت بیشتری برای محافظت از نمایشگر گوشی داشته باشند.توصیه می شود اگر قصد خرید قاب گوشی را دارید مخصوصا در گوشی هایی که نمایشگر خمیده دارند،حتما از قاب های گوشی استفاده کنید که بتوانند از صفحه نمایش گوشی شما به خوبی محافظت کنند.

داشتن دستگیره برای نگه داشتن گوشی:

شاید برایتان پیش آمده باشد که بیشتر مواقع گوشی از دستتان می افتد و آسیب می بیند،اما اگر گوشی شما یک قابی داشته باشد که دارای دستگیره نگهدارنده باشد دیگر نگران این موضوع نخواهید بود چون به راحتی می توانید گوشی خود را در اثر افتادن بگیرید.کاربرد دیگری که این قاب ها دارند این است که به عنوان پایه هم می توان آنها را استفاده کرد مخصوصا هنگام فیلم دیدن...

در ادامه بهترین و محکم ترین قاب های چهان را برای گوشی بررسی و معرفی می کنیم تا بهترین خرید را داشته باشید.

محکم ترین قاب گوشی جهان متعلق به کدام برند ها می باشد؟

اگر که شما یک گوشی پرچمدار دارید و به دنبال محکم ترین قاب گوشی جهان هستید ما در اینجا به چند تا از برند هایی که در این زمینه فعالیت می کنند اشاره کردیم زیرا انتخاب ممکن است سخت باشد و ندانید که کدام برند گزینه مناسبی برای خرید است.

قاب گوشی برند Otterbox

یکی از بهترین برند هایی که محکم ترین قاب های  گوشی جهان را می سازد برند Otterbox است.این قاب ها به دلیل داشتن مقاومت بالا در لیست محکم ترین قاب ها برای گوشی است.این قاب ها بیشتر ضخیم هستند و کم پیدا می شود تا شما یک قاب ظریف از این برند پیدا کنید.

قاب های برند Otterbox معمولا به صورت دو تکه هستند و با رنگ مشکی به بازار عرضه شدند اما رفته رفته این قاب ها با رنگ های متنوعی مانند سبز و بنفش و آبی وارد بازار شدند اما این قاب یک مدل شفاف هم دارد که بسیار کم هست و باید در بازار بگردید تا این مدل را پیدا کنید.

قاب گوشی Otterbox Defender:

یک از بهترین گزینه ها را که می توان برای خرید قاب گوشی گفت برند Otterbox Defender است،که جزو بهترین و محکم ترین قاب های گوشی است که کیفیت بسیار بالایی دارد.در واقع جنس این قاب یک روکش لاستیکی است که با پلی کربنات از گوشی شما در برابر هر ضربه ای محافظت می کند.این قاب به گونه ای طراحی شده است که تمام دکمه های گوشی را پوشش می دهد و در برابر ورود گرد و غبار به داخل پورت شارژ گوشی محافظت می کند.یکی از مهم ترین مزیت هایی که این قاب دارد ضخامت بالای آن است که می تواند به خوبی از صفحه نمایش گوشی هم محافظت کند.

این قاب دارای دستگیره است که می تواند از گوشی شما در برابر افتادن محافظت کند و می توانید با خیال راحت از گوشیتان در هر مکانی استفاده کنید.از نظر طراحی این قاب بسیار ضخیم است اما بسیار محکم می باشد.این قاب برای گوشی های سامسونگ و آیفون وجود دارد.

قاب گوشی Otterbox Symmetry:

این برند گزینه دیگری هم برای محکم ترین قاب گوشی ارائه کرده است که توانسته با ساخت قاب های ظریف و دارای ضخامت کمتر نظر و سلیقه افرادی که به دنبال قاب ظریف هستند را جلب کند.همانند ویژگی هایی که در مدل بالا گفتیم این مدل هم تمام ویژگی های یک قاب محکم را دارد علاوه بر آنکه ضخامت کمتری دارد و از نظر ظرافت و طراحی امتیاز بالاتری دارد.

اگر فکر کردید که این قاب بسیار نازک است باید بگویم که اشتباه کردید چرا که این قاب به هیچ عنوان نازک نیست و نسبت به قاب های دیگری که این برند تولید می کند،ضخامت کمتری دارد و می تواند برای ظاهر گوشی شما مناسب باشد.

این قاب برای گوشی های موتورولا،سامسونگ و اپل موجود است.

قاب گوشی برند UAG

یکی دیگر از تولید کنندگان محکم ترین قاب های گوشی برند UAG می باشد.که یک محافظ در بالا و پایین دارند که سبب شده خیالتان از محافظت گوشی راحت باشد.تمامی قاب هایی که این برند تولید می کند دارای استاندارد MIL-STD می باشد که می توانید از گوشیتان در هر مکانی با خیالی آسوده استفاده کنید و نگران ضربه و آسیب دیدن نباشید.

قاب هایی که برند UAG تولید می کنند،تنوع زیادی ندارند،ولی جزو بهترین قاب هایی که است که برای گوشی های آیفون 14 و سامسونگ S22 تولید شده است.برخی از مدل های این برند به صورت شفاف هستند که مقاومت خوبی در برابر ضربه دارند.

قاب گوشی برند uag

قاب گوشی UAG Plasma:

یکی از مهم ترین دلایل خرید این مدل قاب از برند UAG،علاوه بر داشتن کیفیت و مقاومت بالا این است که شما می توانید این قاب را از هرحایی تهیه کنید.این قاب به دلیل داشتن ضربه گیر TPU که در بالا و پایین قرار دارد از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع محافظت می کند.این قاب دارای سه لایه می باشد که از جنس پلی کربنات می باشد و از خراش گوشی هم محافظت می کند.
همچنین این قاب از اجزای دیگر گوشی مانند دوربین و نمایشگر هم به خوبی محافظت می کند،و به علت داشتن شفافیت از نظر ظاهری امتیاز خوبی می گیرد و جذابیت خوبی را به گوشی شما می دهد و به گونه این طراحی شده که از دست شما سر نمی خورد.این قاب برای گوشی های سامسونگ،اپل و هوآوی در بازار موجود می باشد.

قاب گوشی UAG Monarch:

شاید باورش سخت باشد اما این قاب از پنج لایه ساخته شده است که از نظر مقاومت حرفی برای گفتن دارد.بدنه قاب دارای تراکم و ضخامت بالا است که همین سبب می شود تا از گوشی شما در هر موقعیتی محافظت کند.این قاب دارای روکش بافتی است که باعث می شود هنگام به دست گرفتن گوشی هیچ مشکلی نداشته باشید و راحت از آن استفاده کنید.از متنوع ترین قاب های این برند مدل Monarch هست که برای اکثر برند های سازنده موبایل در بازار وجود دارد.

قاب گوشی برند Poetic

برند دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم،برند Poetic می باشد که قاب های گوشی خود را با بهترین قیمت ها به بازار عرضه می کند.در برخی از مدل های این برند محافظ نمایشگر داخلی دارند که شاید مورد علاقه و سلیقه خیلی از افراد نباشد اما خیالتان به طور کامل از آسیب دیدن گوشی در برابر ضربه راحت است.

این قاب از نظر طرح،رنگ های متنوع و زیادی ندارد،اما یک پایه داخلی دارند که این کمبود را جبران می کند.این قاب هم همانند سایر قاب هایی که تا الان به شما معرفی کردیم دارای دستگیره می باشد و موقع استفاده از آن به خوبی از گوشی شما در برابر ضربات محافظت می کند.

قاب گوشی برند Poetic

قاب گوشی Poetic Revolution:

یکی از قاب های دیگری که توانسته گواهی سقوط داشته باشد قاب Revolution از برند Poetic می باشد که می تواند از گوشی شما در برابر افتادن و حتی نفوذ آب محافظت کند.این قاب دارای دو تکه می باشد که هم از اطراف نمایشگر محافظت می کند و هم از پنل پشتی گوشی شما.بخش پشتی این قاب از پلی کربنات و نوار TPU ساخته شده است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

این قاب دارای یک پایه است که می توانید هنگام فیلم و سریال دیدن از آن استفاده کنید و لذت ببرید،و دیگر لازم نیست گوشی را در دستتان بگیرید.این قاب از نظر طراحی،دارای رنگ های متنوعی می باشد.

قاب گوشی Poetic Spartan:

این مدل قاب از برند Poetic  از نظر طراحی شباهت زیادی به مدل Revolution دارد که مانند آن دو تکه می باشد و لبه جلویی آن به خوبی از نمایشگر گوشی محافظت می کند و لبه پشتی آن هم از پلی کربنات سخته شده است که می تواند خیال شما را از بابت هر گونه آسیبی به گوشی راحت کند.این قاب هم همانند سایر قاب هایی که مقاومت بالایی دارند دارای گواهی TD 810G برای محافظت از گوشی در برابر سقوط می باشد.

یکی از مزیت هایی که این قاب نسبت به سایر قاب ها دارد داشتن بافت چرم درجه یک می باشد که احساس خوبی را به شما منتقل می کند.البته باید این نکته رو دقت کنید که قاب Spartan فقط برای گوشی های پرچمدار تولید می شوند و برای گوشی های میان رده در بازار کم است.

قاب گوشی برند Supcase

یکی از برند های مشهوری که در سخت قاب های محکم برای گوشی فعالیت می کند،برند Supcase می باشد.وقتی به ظاهر آن دقت می کنید متوجه شباهت آن با مدل های برند Poetic  می شوید.بیشترین مدل رنگی که در ساخت این قاب ها استفاده می شود مشکی است.این برند قاب های باکیفتی را روانه بازار کرده است که می توانیم UB Pro را یکی از مقاوم ترین قاب های این برند در نظر بگیریم.

قاب های این برند بیشتر با یک دستگیره هستند و خیال شما را هنگام به دست گرفتن گوشی راحت می کند.این قاب ها دارای گواهی نظامی هستند و اگر بر روی زمین سقوط کنند هیچ مشکلی برای گوشی پیش نمی آید.

قاب گوشی Supcase UB Pro:

یکی از محبوب ترین و با دوام ترین قاب گوشی جهان از برند Supcase قاب UB Pro می باشد.این قاب برای اکثر گوشی ها تولید شده و به راحتی می توانید آن را در بازار پیدا کنید.قاب UB Pro از تمام قسمت های گوشی شما به خوبی محافظت می کند و دارای طراحی چند تکه است.محافظ TPU که این قاب دارد،ضخیم است و از گوشی در برابر ضربات محافظت می کند.پشت بدنه این قاب از جنس پلی کربنات است،و در برابر خط و خش مقاوم است.این قاب دارای محافظ نمایشگر است و اگر گوشی شما تخت باشد بهترین گزینه برای خرید محسوب می شود.

این نمایشگر دارای دستگیره است که می توانید از آن برای پایه نگهدارنده گوشی هم استفاده کنید.مهم ترین ویژگی که این قاب دارد تنظیم پایه در سه زاویه است.

قاب گوشی برند Spigen

هنگامی که صحبت از محکم ترین قاب های گوشی جهان می شود،نمی توان از برند Spigen صرف نظر کرد.این برند قاب های متنوع و با کیفیتی را تولید کرده است،از نظر مقاومت این برند نسب به سایر برند هایی که گفتیم مقاومت زیادی ندارد بنابراین برای استفاده های معمولی و روزمره کیفیت خوبی دارند و گزینه مناسبی می باشند.از نظر قیمت هم نسبت به سایر برند هایی که تا الان نام بردیم،هزینه زیادی نیاز نیست پرداخت کنید.

قاب های این برند،گواهی نظامی دارند و خیالتون را از بابت هر گونه ضربه به گوشی راحت می کند.بنابراین اگر به دنبال یک قاب گوشی مقرون به صرفه با کیفیت و مقاومت بالا هستید،قاب های برند Spigen گزینه مناسبی برای خرید می باشند.

قاب گوشی Spigen Tough Armor:

این قاب دو تکه است و از نوار TPU و پلی کربنات تولید شده که می تواند در برابر خط و خش هم مقاومت کند.قاب Tough Armor دارای یک بافت نرم است که همین سبب می شود مقاومتش در برابر ضربه بالا باشد.قاب Tough Armor دارای گواهی MIL-STD برای مقاومت گوشی در برابر سقوط و ضربه است که باعث می شود از گوشی شما در برابر هر گونه آسیبی محافظت کند.

قسمت پشتی قاب دارای یک پایه است،که می توانید گوشی را بر روی سطح صاف بگذارید و از تماشای فیلم و سریال خود لذت ببرید.این پایه ممکن است برای گوشی هایی که دارای وزن بالای و سنگین هستند مناسب نباشد و دارای لقی باشد.

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین و محکم ترین قاب های گوشی جهان معرفی کنیم چرا که محافظت از گوشی به یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی تبدیل شده است و در نهایت بتونید از میان این همه گزینه،مناسب ترین انتخاب را برای خرید قاب گوشی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *