رویه ی بازگردانی کالا

کاربران و مشتریان گرامی فروشگاه اینترنتی کالانه باید توجه داشته باشند که کالاهای مصرفی نظیر محافظ صفحه نمایش،قاب های محافظ و دیگر محصولاتی صرفا ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی( مواردی که به طور مشخص از موارد تخریب در سفارش ارسال شده مثل شکستگی و… باشد)در هنگام تحویل کالا دارند.چنانچه در صورتیکه هنگام تحویل کالا اشکالی در سلامت فیزیکی و یا مغایرت مشاهده نمودید میتوانید مشکل خود را به کالانه گزارش داده تا در سریع ترین زمان ممکن در صورت تایید توسط کارشناسان جهت بازگشت محصول و عودت مبلغ پرداختی شما اقدام شود.

توجه داشته باشید برای گزارش وجود مشکل در محصولات دارای اصالت و سلامت فیزیکی،می بایست تا پایان ساعات اداری (۸ الی ۱۶) روز تحویل سفارش مشکل مشاهده شده را به پشتیبانی سایت گزارش کند ،در غیر اینصورت کالانه هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

نحوه ی ارسال کالا

  • باید توجه داشته باشید برای محصولات در سطور بالاتر چنانچه مغایرتی در اصالت و سلامت فیزیکی هنگام تحویل محصول مشاهده شود میتوانید با گزارش به پشتیبانی کالانه در موعد مقرر در صورت تایید کارشناسان کالای مورد نظر را مرجوع کنید که در این صورت هزینه ی ارسال به عهده ی فروشگاه خواهد بود.
  • لطفا درصورت تایید اشکال در سفارش ارسالی توسط کارشناسان،قبل از ارسال کالا هماهنگی های لازم را با کالانه به عمل آورده و از ارسال کالا بدون هماهنگی قبلی خودداری کنید.ضمنا اگر کالای ارسال شده برای مشتری پلمپ باشد ، جهت مرجوع ، تعویض ، عودت مبلغ و … کالا باید در شرایط اولیه خود ( پلمپ ، بدون آثار نوشتن مطلب ، مخدوش شدگی ) باشد تا جهت بررسی مورد پذیرش عوامل سایت قرار گیرد.