ضمن عرض تشکر از کاربران و مشتریان گرامی به دلیل توجه و همراهی با فروشگاه اینترنتی کالانه،شایان ذکر است که ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی کالانه به معنی پذیرفتن تمام قوانین و مقررات سایت میباشد.

مشتریان و کاربران گرامی لطفا جهت ارائه ی هرچه بهتر خدمات موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

شرایط مرجوع کالا و استفاده از گارانتی

محصولات دارای گارانتی  :

چنانچه محصولی در سایت دارای گارانتی مشخص باشد،جزئیات گارانتی در کنار اطلاعات محصول نمایش داده شده و در صورتیکه مشکل به وجود آمده برای محصول شامل شرایط گارانتی باشد،فروشگاه متعهد به پیگیری سفارش و رفع مشکل به وجود آمده میباشد.

هرگونه ضمانتی که توسط شرکت های ثالث مانند هماهنگ،آواژنگ و… ارائه میشوند با توجه به شرایط همان شرکت بوده که جهت مطالعه شرایط و قوانین باید به سایت مربوطه مراجعه فرمایید.

محصولات فاقد گارانتی :

محصولاتی که فاقد گارانتی می باشند تنها ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی داشته و در صورتی که محصول دارای مشکل فنی باشد،فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در برابر مشکل مذکور ندارد.

محصولات دارای کیفیت اصلی (اورجینال) بدون برند مشخص : 

در برخی محصولات فاقد برند مثل قاب ها (سیلیکونی ، ژله ای و…) ، گلس های محافظ و… که کیفیت اصلی یا اورجینال دارند.باید کلمه اصلی یا اورجینال در عنوان سفارش توسط فروشگاه قید شده باشد. 

شرایط انصراف از خرید

توجه داشته باشید که لغو سفارش تنها در صورتیکه سفارش در مرحله ی پردازش میباشد امکان پذیر است و بعد از ارسال سفارش به هیچ عنوان امکان لغو سفارش وجود ندارد.ضمنا جهت لغو سفارش لطفا با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

نحوه ی ارسال کالا

  • در صورتیکه پس از تحویل کالا اشکال فنی (در محصولات دارای گارانتی) در کالا وجود داشت میتوانید از طریق راه های ارتباطی سایت هماهنگی لازم را با کارشناسان فروشگاه داشته باشید.
  • ضمنا در صورتیکه کالا بدون هماهنگی ارسال شده باشد،بسته ی مورد نظر پیگیری نشده و کالا مجددا برای مشتری ارسال میشود.
  • پس از تحویل کالا و مشاهده ی اشکال هیچگونه توضیحات،علامت و … نباید روی بسته بندی و یا کالا نوشته شود زیرا همانطور که پیش تر شرح داده شد کالای مورد نظر را از شرایط گارانتی بازگشت کالا خارج می کند.
  • هنگام ارسال کالا فاکتور خرید را همراه محصول ارسال کرده و مشکل به وجود آمده برای محصول پشت فاکتور بنویسید.
  • پس از هماهنگی با فروشگاه لطفا کالای مورد نظر را به آدرس موجود در سایت (تماس با ما) ارسال کنید.
هزینه ی ارسال جهت مرجوع کالا به فروشگاه
  • درصورتیکه کالای ارسال شده توسط فروشگاه مغایر با سبد خرید مشتری یا فاقد سلامت فیزیکی باشد و به تایید کارشناسان کالانه قرار بگیرد هزینه ی ارسال محصول به عهده ی فروشگاه بوده و تمام مبلغ پرداختی مشتری به حساب مشتری واریز خواهد شد.ضمنا در صورتیکه کالای ارسال شده فاقد مشکلات مذکور در این بند باشد،فروشگاه مسئولیتی در قبال انتخاب اشتباه مشتری اعم از مدل،رنگ و… نداشته و کالا مرجوع و یا تعویض نخواهد شد.