مجله کالانه

بهترین برند تولید کننده لوازم جانبی موبایل

امروزه گوشی های تلفن همراه به یکی از پرکاربرد ترین و پر مصرف ترین وسیله هر فردی تبدیل شده است.با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های تلفن همراه،لوازم جانبی های این وسیله هم از فعالیت خود عقب نماندند و هر ساله در حال بروز کردن محصولات خود هستنند،اما همین سبب شده است تا در بازار ایران محصولات تقلبی و بی کیفیت زیاد شود و کاربران دغدغه خرید بهترین برند لوازم جانبی را داشته باشند.
اما نگران نباشید چرا که ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین و با کیفیت ترین برند های لوازم جانبی برای موبایل آَنا کنیم،تا با اطمینان خاطر کامل از اصالت برند نسبت به خرید خود اقدام کنید.
لوازم جانبی موبایل شامل چه وسایلی می باشد؟
شاید با تعریف کلی لوازم جانبی و یا اینکه اصلا چرا باید لوازم جانبی برای موبایل خود تهیه کنیم آشنا نیستید،در واقع لوازم جانبی به هر وسیله ای که گفته می شود که در عملکرد بهتر و افزایش کارایی آن وسیله نقش داشته باشد.
از پرطرفدار ترین و محبوب ترین لوازم جانبی های موبایل می توان به شارژر،هدفون،هندزفری،بلند گو های بلوتوثی،قاب موبایل،پاور بانک و… اشاره کنیم

بهترین برند های لوازم جانبی موبایل چیست؟

همه کاربرانی که از گوشی هوشمند استفاده می کنند،هزینه های زیادی را صرف پرداخت لوازم جانبی موبایل پرداخت می کنند.در برخی از اوقات این هزینه ای که شما پرداخت می کنید با کیفیت محصول آنچنان تطابقی ندارند،اما شرکت هایی وجود دارند که در عین مقرون به صرفه بودن بسیار از کیفیت بالایی برخوردار هستند که به آنها بیشتر آشنا می شویم.
  • برند لوازم جانبی Mcdodo:

اولین برندی که قصد داریم به عنوان بهترین و بزرگترین شرکت تولید کننده لوازم جانبی موبایل به آن اشاره کنیم،برند مک دودو است.این شرکت فعالیت خود در سال 2013 با محصولاتی همچون شارژر،کابل شارژر،هندزفری شروع کرد که جزو 10 برند برتر و معتبر جهان در لوازم جانبی موبایل است.

این کمپانی محصولات خود را به کشور های اروپایی،آمریکا و آسیا از جمله ایران ارسال می کند.از نظر کیفیت و قیمت بسیار امتیاز بالایی می گیرد به طوری که شما را تا مدت ها از خرید لوازم جانبی موبایل دور می کند.این برند لوازم جانبی خود را برای تمام گوشی های مشهور دنیا همانند اپل،سامسونگ،شیائومی،هوآوی ارائه می دهد.پرفروش ترین لوازم جانبی این برند در بازار در ادامه اشاره می کنیم.

برند لیتو
  • برند لوازم جانبی LITO:

دومین برند که در لیست بهترین برند های لوازم جانبی موبایل قرار می گیرد،برند لیتو می باشد،این برند در واقع یک کارخانه دانش بنیان است که در ساخت انواع لوازم جانبی موبایل و ساعت های هوشمند فعالیت می کند.از محصولات این کمپانی می توانیم به محافظ های صفحه نمایش (گلس)،هدفون و لوازم جانبی ضروری اشاره کنیم که کیفیت بسیار بالایی دارد.

محصولات این برند به 120 کشور از جمله ایران صادر می شود.برند لیتو جزو یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه محافظ صفحه نمایش برای گوشی های سامسونگ و اپل محسوب می شود.از مزیتی که این برند نسبت به سایر برند ها دارد قیمت های مناسب آن است که این برند را به یکی از بهترین برند های لوازم جانبی موبایل تبدیل کرده است.

از محصولات این برند که در ایران به فروش می رسد می شود به موارد زیر اشاره کرد:

برند GKK

• برند لوازم جانبی GKK:

سومین برندی که قصد داریم در این مقاله به عنوان بهترین های لوازم جانبی موبایل به آن اشاره کنیم،برند جی کی کی است که در زمینه تولید انواع قاب و گارد موبایل برای تمام برند ها فعالیت می کند.قاب هایی که این برند تولید می کند بسیار با کیفیت هستند و نسبت به سایر برند های سازنده قاب موبایل ارزان تر هستند.کاور های 360 درجه جی کی کی از ساخت قابل قبولی برخوردار است به طوری که هیچ تداخلی با دکمه های موبایل هوشمند شما ندارد.
استفاده کردن از رنگ های مات در ساخت این قاب ها سبب شده است تا هم کیفیت خوبی را به کاربر منتقل کند و هم از نظر ظاهری دارای امتیاز بالایی باشد.

• برند لوازم جانبی K-DOO:

برند بعدی که میخواهیم آن را به شما معرفی کنیم،کمپانی چینی کی دو است.این شرکت در زمینه قاب های محافظ گوشی های هوشمند فعالیت می کند و از مواد بسیار مرغوب و با کیفیت در ساخت آن استفاده می کند.برند لوازم جانبی کی دو در آمازون به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه تولید قاب برای گوشی های اپل می باشد.قاب هایی که این برند تولید میکند بسیار خوش دست و زیبا و ظریف هستند که علاوه بر محافظت از گوشی شما از طراحی بسیار خوبی برخوردار هستند و داشتن تنوعی از طرح ها باعث شده است تا تمام سلیقه هارا پوشش دهد.

• برند لوازم جانبی Totu:

کمپانی توتو هم جزو شرکت های چینی سازنده لوازم جانبی موبایل می باشد که محصولات با کیفیت و مرغوبی را برای گوشی های آیفون برند اپل تولید کرده است.محصولات این شرکت شامل انواع قاب محافظ اعم از چرم مگ سیف دار،شفاف،نیمه شفاف می باشد.
یکی از مزیت هایی که این برند دارد داشتن گواهی سلامت ROHS هست که از نظر طراحی بسیار خوش دست است و با طراحی سه بعدی بی نظیرش توانسته در عین محافظت از پشت گوشی از صفحه نمایش گوشی هم محافظت کند.

• برند لوازم جانبی BESUS:

بیسوس یکی از قدیمی ترین کمپانی ها در زمینه لوازم برقی در کشور چین می باشد.این برند رفته رفته در زمینه ساخت لوازم جانبی هم فعالیت کرد و توانست به دلیل کیفیت بالا،طراحی زیبا و قیمت مناسب در بازار به عنوان یکی از بهترین برند ها در زمینه لوازم جانبی موبایل باشد.
محصولاتی که این برند در بازار ایران ارائه کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند لوازم جانبی RealMe:

شاید تا به حال نام برند RealMe به گوشتان خورده است،چرا که این برند یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برند ها در زمینه ساخت تلفن همراه می باشد و با طراحی و عملکرد عالی توانسته است سهم بزرگی از بازار دنیا را کسب کند.بعد از آنکه این برند با استقال زیاد کاربران رو به رو شود تصمیم گرفت تا در زمینه لوازم جانبی موبایل مانند هدفون و قاب موبایل و شارژر هم تولید کند و به فروش برساند.اکنون این برند به یکی از غول ترین لوازم جانبی موبایل تبدیل شده به شکلی که با تمام برند های مطرحی که ذکر کردیم می تواند به رقابت بپردازد.

• برند لوازم جانبی GreenLoin:

برند شیر سبز دیجیتال را می توانیم به عنوان یکی از قدرتمند ترین برند ها در زمینه ساخت لوازم جانبی موبایل معرفی کنیم چرا که این برند بیشترین تمرکز خود را در زمینه شارژر،پاوربانک،کابل و پریز برق قرار داد تا بتواند نظر مشتریان را جلب کند و با کیفیت ترین محصولات را تولید کند.

•برند لوازم جانبی Kingstar:

کینگ استار هم به عنوان یکی از معروف ترین برند های تایوانی محسوب می شود که در سال 2005 شروع به فعالیت کرد.این برند به ساخت مموری هایش بسیار معروف است و شاید تا به حال اگر آن را تهیه کرده باشید متوجه کیفیت آن شده باشید.این برند در زمینه لوازم جانبی موبایل و حتی کامپیوتر ها فعالیت می کند.
از محصولات این برند که در ایران به فروش می رسد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

• برند لوازم جانبی شیائومی:

یکی از معروف ترین و مطرح ترین برند ها که هم در زمینه تولید گوشی های هوشمند و هم در زمینه ساخت لوازم جانبی موبایل می توانیم اشاره کنیم،برند شیائومی می باشد.این برند با کیفیت بالا و قیمت مناسب در زمینه تلفن های همراه هوشمند توانست رشد و پیشرفت چشمگیری را داشته باشد.این برند دارای چندین زیر مجموعه همانند هایلو و QYC است که در زمینه ساعت هوشمند و هندزفری های بی سیم فعالیت می کنند بسیار موفق بوده اند.تمام برند های این زیر مجموعه هم همانند خود برند اصلی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

• برند لوازم جانبی سامسونگ:


نام برند سامسونگ برای هر فردی بسیار آشنا است،به طوری که نام این برند می آید،مارا به یاد کیفیت بالای آن می اندازد و نیازی به تعریف ندارد.این شرکت با تولید گوشی های میان رده با کیفیت نفش چشمگیری را در بازار موبایل داشته و توانسته است نظر مشتریان به خوبی جلب کند.
از دلایل مهم محبوبیت این برند در بین کاربران این است که بسیار تنوع مدل در این برند زیاد است و همین سبب می شود تا قدرت خرید مشتریان بسیار بالا باشد و تمام سلیقه هارا پوشش دهد.این برند علاوه بر تولیدات مطرح خود در زمینه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر هم بسیار دارای امتیاز بالایی است.

سخن پایانی:

لوازم جانبی موبایل بسیار دارای اهمیت زیادی است،زیرا با انتخاب با کیفیت ترین برند های لوازم جانبی موبایل می توانید از خرید مجدد آن جلوگیری کنید،بنابراین شما باید در انتخاب خود گزینه هوشمندانه را انتخاب کنید،امیدواریم که با خواندن این مقاله توانسته باشید،برند لوازم جانبی موبایل خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *