مجله کالانه

لوازم جانبی ضروری موبایل

لوازم جانبی موبایل

در این مقاله ما قصد داریم لوازم جانبی ضروری موبایل برای تلفن های هوشمند شما را بیان کنیم. امروزه کمتر کسی است که از ابزار الکترونیکی من جمله موبایل، استفاده نکند. همانطور که می دانید برای استفاده بهینه از موبایل هایتان به ابزار جانبی آن ها نیز نیاز دارید. 

ضروری ترین لوازم جانبی موبایل لوازمی هستند که اگر در دسترس نباشند با مشکل مواجه خواهید شد. در ادامه به معرفی و توضیح برخی از این موارد خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

لوازم موبایل

لوازم جانبی ضروری موبایل

لوازم جانبی موبایل

شارژر

از ضروری ترین و حیاتی ترین ابزار موبایل است که در صورت نداشتن و یا خراب بودنش، یا با موبایلی خاموش رو به رو می شویم و یا با باطری ای که به سبب شارژر آسیب دیده خراب شده است. هنگام تهیه و خرید لوازم جانبی موبایل حتما به این نکته توجه کنید که شارژری باکیفیت، اصل و اورجینال تهیه بفرمایید، در غیر این صورت به دلیل ولتاژ های متفاوت ممکن است به باطری، که حیاتی ترین عضو موبایل است، آسیب وارد شود.

هندزفری

هندزفری ها وسایلی مهم و ضروری به خصوص برای قشر جوان هستند. ممکن است تمایل داشته باشید در مکانی شلوغ به ویس و یا موزیکی گوش فرا دهید و یا از رادیو استفاده کنید که در بسیاری از موبایل ها و تلفن های همراه به اتصال هندزفری احتیاج است، در این صورت به هندزفری احتیاج پیدا می کنید. در صورت فقدان و یا خرابی، به راحتی می توانید هندزفری دیگری با همان کیفیت تهیه کنید.

کابل 

انواع مختلف کابل ها و همچنین محافظ آن ها، برای مواقعی که کابل اورجینال تلفن همراه دچار آسیب شده و یا به داشتن یک کابل اضافه احتیاج پیدا کرده اید، ارائه می شوند. از نکات مهمی که در رابطه با کابل موبایل باید در نظر بگیرید با کیفیت بودن آن است، کابل باید به نوعی تولید شده باشد تا ولتاژ وارده از آداپتور و یا پاور بانک را به درستی به موبایل منتقل کند. 

کابل

انواع کابل موبایل

آداپتور

معمولا آداپتور را همراه با کابل و به صورت یک شارژر کامل تهیه می کنند، منتها زمان هایی پیش می آید که فرد کابل را دارد و فقط به دنبال آداپتور اصل مناسب با تلفن همراهش است. در این مورد هم دقت کافی در تهیه آداپتور اصل و اورجینال را به عمل آورید.

باطری

موارد زیادی پیش می آید که فرد با باطری آسیب دیده موبایل خویش مواجه می شود. جای نگرانی وجود ندارد، کافیست به فروشگاه لوازم جانبی موبایلی معتبر مراجعه کنید تا باطری باکیفیت و اصل برند موبایلتان را دریافت کنید.

قاب 

یکی از ابزار های ضروری جهت محافظت از بدنه موبایل، قاب است. قاب ها را متناسب با سلیقه و علایق مختلف افراد و به شیوه ای محکم، ضربه گیر و کاربردی تولید می کنند.

قاب

انواع قاب موبایل

محافظ صفحه

همانطور که از اسم مشخص است محافظ صفحه نقش محافظت از تاچ اسکرین موبایل را دارد. این محافظ در برابر ضربات سخت مانند افتادن موبایل بر روی زمین و … از آسیب دیدن صفحه و خراش برداشتنش جلوگیری می کند. با پیشرفت تکنولوژی این محافظ ها هم پیشرفت کرده و در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوت تولید شده و ارائه می شوند.

پاور بانک

شاید برای برخی این وسیله جز لوازم جانبی ضروری موبایل به حساب نیاید، منتها برای افرادی که به طور مداوم در سفر و رفت و آمد هستند بسیار ضروری و لازم است. پاور بانک هایی با ولتاژهای متفاوت تولید شده اند که برای تهیه باید ولتاژی متناسب با موبایل خودتان را تهیه کنید. در غیر این صورت به جای اینکه مفید و کار آمد باشد برایتان بیشتر ضرر و خسارت به ارمغان می آورد.

انتهایی

فروشگاه کالانه بزرگترین اراده دهنده لوازم جانبی موبایل، انواع و اقسام لوازم نام برده را با بهترین کیفیت و با ضمانت اصل و اورجینال بودن کالا ها ارائه می دهد. در صورت درخواست کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *