مجله کالانه

شایعات پیرامون S23 اولترا

شایعات پیرامون S23 اولترا

غول تصویر برداری تا چند ماه آینده معرفی می شود که شایعات پیرامون S23 اولترا زیاد است . سامسونگ هرساله اوایل سال نو میلادی به معرفی پرچمدار های جدید خود می پردازد که تا قبل از مراسم رونمایی اطلاعات زیادی از این گوشی های پرچمدار لو می رود  که در ادامه این مقاله به تمامی شایعات پیرامون S23 اولترا می پردازیم .

شایعات پیرامون S23 اولترا

یکی از شایعاتی که امسال برای اولین بار توسط اکانت توییتری Technizo Concept در فضای مجازی منتشر شد تصاویری از گوشی های s23  اولترا می باشد که در این تصاویر تمرکز ویژه ی سامسونگ را بر روی دوربین های نسل جدید خود نمایش می دهد . امسال نیز همانند سال گذشته سامسونگ توجه ویژه ای به دوربین خود خواهد داشت و گفته می شود قرار است از لنز دوربین 200 مگاپیکسلی خود رونمایی کند ، امسال احتمالا شاهد رونمایی از بزرگترین لنز دوربین در میان گوشی های موجود در بازار توسط سامسونگ باشیم . بنظر میرسد لنز اصلی دوربین سامسونگ حتی از لنز های آیفون 14 نیز بزرگ تر باشد . 

شایعات پیرامون S23 اولترا

طراحی که در این تصویر مشاهده می کنید به احتمال بسیار زیاد طراحی اصلی گلکسی اس 23 اولترا نخواهد بود . این گونه طراحی ها که مدت ها قبل از مراسم رونمایی در فضای مجازی منتشر می شود اغلب انتظار کاربران از شرکت ها برای تولید و طراحی چنین دستگاهی می باشد و طراحی خود شرکت سامسونگ نخواهد بود .

ابعاد و اندازه گلکسی اس 23 اولترا چه مقدار است؟

اندازه گلکسی اس 23 اولترا به نظر می رسد حدود 0.1 یا 0.2 میلیمتر از نسخه قبلی آن یعنی s22 اولترا بزرگ تر باشد . 

طراحی ظاهری s23 اولترا

در واقع شاید همه ی ما انتظار یک طراحی متفاوت و خارق العاده را از شرکت های تولید کننده تلفن های همراه داشته باشیم ، اما شرکت ها کار خود را می کنند و هر سال طراحی مشابه سال گذشته دارند ، در واقع می توان گفت خلاقیت از شرکت های تولید کننده تلفن های همراه رفته است .

ویژگی های فنی s23 اولترا

اگرچه شرکت ها می توانند در بخش ظاهری خود تغییرات بسیاری اعمال کنند اما این کار را انجام نمی دهند ، اما در بخش اماکانات فنی می توان گفت به بلوغ کافی رسیده اند و تنها سعی در آپگرید کردن سخت افزاری و یا دوربین خود می کنند .

انتظار می رود اس 23 اولترا از چیپست اسنپ دراگون 8 نسل 2 استفاده کند. 

دوربین های تلفن های همراه که به نهایت امکانات رسیده و شاید یک سری ویژگی های ریز به آنها اضافه شود ،به عنوان مثال سال گذشته سامسونگ از زوم 100 برابری خود رونمایی کرد که توانایی شکار ماه در شب را به راحتی فراهم میکرد برای کاربران خود ، زوم 100 برابری که 50 برابر زوم اپتیکال بود .

در بخش سخت افزار اما واقعا جای رشد باقی نمانده و سنگین ترین بازی ها هم اکنون در گوشی ها قابل اجرا می باشد و گوشی ها در استفاده طولانی مدت نیز به لگ و باگ دچار نمی شوند.

نمایشگر S23 اولترا 

به احتمال زیاد نمایشگر اس 23 اولترا همانند گلکسی زد فولد 4 نمایشگر OLED نسل 12 باشد.

s pen

پس از انتشار s22 اولترا به همراه قلم انتظار می رود s23 اولترا نیز با قلم عرضه شود .

باتری S23 Ultra 

گفته می شود اس 23 اولترا از باتری 5000 میلی آمپری برخوردار است .

S23 و S23 Plus 

انتظار می رود این دو نسخه تفاوت چندانی با سال گذشته نداشته باشند و تنها در پردازنده گرافیکی خود ارتقا اندکی داشته باشند و در بخش دوربین نیز شاید دچار تغییرات جزئی باشیم .

همه ی این موارد شایعات و حدس و گمان ها می باشد که در فضای مجازی منتشر شده است و شاید سامسونگ خلاف همه ی این موارد را اثبات کند .

با این حال مدت زمان زیادی تا مراسم رونمایی s23 ultra مانده است ، اگر همانند پارسال باشد تا دو روز قبل از مراسم رونمایی تمامی اطلاعات گوشی ها لو می رود .

پس باید منتظر ماند و دید سامسونگ برای رقابت با غول فناوری ینی اپل چه برنامه هایی خواهد داشت . 

مراسم رونمایی سامسونگ از محصولات جدید خود به احتمال زیاد اوایل سال جدید میلادی برگذاری خواهد شد .

تا چند ماه آینده قبل از ورود سامسونگ اس 23 اولترا به کشور قطعا اولین وارد کننده لوازم جانبی سامسونگ کالانه خواهد بود .

فروشگاه لوازم جانبی کالانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *