مجله کالانه

بهترین هندزفری بلوتوثی کدام مدل است ؟

بهترین هندزفری بلوتوثی

شرکت های تولید کننده تلفن همراه از جمله اپل و سامسونگ با حذف هنزفری های سیم دار از درون جعبه های تلفن های همراه و در کنار آن با حذف درگاه جک 3.5 میلیمتری بازار فروش هندزفری های بی سیم یا بلوتوثی خود را داغ کرده اند . بطوریکه کاربران بعد از خرید تلفن های همراه ترجیح می دهند بهترین هندزفری بلوتوثی را بجای هندزفری های سیم دار تهیه کنند .

این هندزفری ها همانند هندزفری های سیم دار طرح ها و رنگ های مختلفی دارند که هر کدام با توجه به سلیقه و راحتی شما می تواند با گوش شما سازگار باشد حتما قبل از خرید ، انواع مختلف سری گوشی های هندزفری ها را امتحان کنید . در ادامه به بررسی و معرفی بهترین هندزفری بلوتوثی از هر برند می پردازیم :

بهترین هندزفری بلوتوثی کدام است؟

 

ایرپاد پرو

اپل با امکانات بسیاری که در ایرپاد پرو قرار داده است این محصول را جز بهترین تولیدات خود ثبت کرده است . کاربران نیز از امکانات ایرپاد پرو بسیار راضی هستند و اگر شما با نوع سریِ گوشی و شکل و شمایل ایرپاد پرو و همچنین با قیمت آن مشکلی نداشته باشید ایرپاد پرو می تواند بهترین انتخاب برای شما در بازه قیمتی 5500000 تا 6000000 تومان باشد .

اپل با افزودن قابلیت نویز کنسلینگ در ایرپاد پرو این ویژگی را برای کاربران فراهم کرد تا تجربه ی شیرین تری در مکالمه و همچنین در گوش دادن به موسیقی تجربه کنند . با این ویژگی ایرپاد پرو ، شما دیگر صداهای اذیت کننده محیط اطراف را نمی شنوید و می توانید به راحتی به موسقی خود گوش دهید و علاوه بر آن در مکالمات خود نیز تجربه شیرین تری خواهید داشت ، مشکلی که کاربران ایرپاد های نسل قبل داشتند و رضایت کاربران از تجربه مکالمه با آن ها به شدت پایین بود .

گوشی های ایرپاد پرو دارای سری های سیلیکونی می باشد که با توجه به نوع گوش شما استفاده از این نسل ایرپاد ممکن است برایتان راحت نباشد . در کل تا به امروز بهترین نسل از ایرپاد های معرفی شده ایرپاد پرو می باشد که با قابلیت نویزکنسلینگ نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و حتما برای خرید پیشنهاد می شود .

 

ایرپاد3

اخرین نسخه منتشر شده از ایرپاد های شرکت اپل ایرپاد3 می باشد که در مقایسه با ایرپاد پرو و سایر ایرپاد ها شکل ظاهری متفاوتی دارد . در واقع کوتاه بودن دسته ی متصل شده به گوشی مشابه ایرپاد پرو و نوع گوشی آن مشابه ایرپاد های نسل 2 می باشد . ایرپاد3 باتری فوق العاده قوی دارد به طوری که اگر شما روزانه 5 الی 6 ساعت مدام به موسیقی گوش دهید تا 4 روز برای شما شارژدهی خواهد داشت .

هندزفری بلوتوثی گلکسی بادز لایو

هندزفری های شرکت سامسونگ برخلاف شرکت اپل کاملا شکل و شمایل متفاوتی دارد و سامسونگ برای اولین بار شکل و شمایل جدیدی برای هندزفری خلق کرد . هندزفری های شرکت سامسونگ همگی با الهام گرفتن از لوبیا طراحی شده اند . و شما برای اولین بار می توانید از درون یک لوبیا صدا بشنوید . این نوع هندزفری ها نیز برای استفاده طولانی مدت قبل از خرید حتما تست شود تا متوجه شوید با نوع گوش شما سازگار هست یا خیر ، بسیاری از افراد با این نوع از طراحی مشکل دارند و برخی هم از این طراحی خیلی استقبال کرند .

با توجه به نوع قرار گیری این هندزفری ها در گوش ، کیفیت پخش موسیقی بسیار خوبی برای شما فراهم می کند و تجربه دلنشینی برای شما به ارمغان می آورد ، اما باگ این طراحی دور شدند میکروفن از دهان شما می باشد که باعث کاهش صدا در زمان مکالمه می شود ، قطعا هنگام مکالمه اذیت نمی شوید اما ممکن است در جاهای شلوغ به مشکل بخورید و از خود گوشی برای مکالمه بجای هندزفری ها استفاده کنید .

هندزفری بلوتوثی گلکسی بادز پرو

سامسونگ با تجربه ای که در فروش گلکسی بادز لایو داشت اندکی در طراحی هندزفری های خود تجدید نظر کرد و طراحی خود را مشابه نسل های قبل کرد . گلکسی بادز پرو طراحی مشابه گلکسی بادز پلاس و همچنین گلکسی بادز لایو دارد که این طراحی ترکیبی باعث بهتر شدن تجربه کاربری کاربران شده است که نشان می دهد ریسک پذیری سامسونگ جواب داده است .

تمامی ایراداتی که در گلکسی بادز لایو در بخش مکالمه بیان شد در گلکسی بادز پرو کاملا برطرف شده و شما در این هندزفری بلوتوثی تجربه بسیار لذت بخشی از مکالمه و همچنین پخش موسیقی خواهید داشت

سری گوشی های گلکسی بادز پرو از جنس سیلیکونی می باشد و برای خیلی از افراد که گوش های بزرگی دارند بسیار مناسب است . این هندزفری ها به سختی از گوش شما می افتد ؛ نگرانی از این بابت نباید داشته باشید .

از دیگر ویژگی های مثبت گلکسی بادز پرو آنتن دهی بلوتوث آن می باشد که شما می توانید به راحتی تا 30 الی 40 متر از گوشی خود فاصله بگیرید و حتی با وجود دیوار نیز به راحتی به شنیدن موسیقی خود ادامه دهید ، بدون هیچ نوع قطع و وصل شدن صدا .

هندزفری های معرفی شده از معروف ترین و پرفروش ترین های بازار هستند اما در رده قیمتی بالایی هستند در ادامه به معرفی و بررسی چند هندزفری بلوتوثی میان رده می پردازیم که با توجه به کاربرد و سلیقه شخصی می توانید اقدام به خرید هر کدام از آنها بکنید .

این هندزفری ها در بازه قیمتی 500 الی 1500 می باشد .

هندزفری بلوتوثی MI Earphones 2 Basic

محصولی از شرکت شیائومی می باشد که در بازه قیمتی 500 الی 600 هزار تومن می باشد و طراحی خاص و منحصر به فردی دارد که سری گوشی های آن مشابه ایرپاد های معمولی است اما دسته متصل به گوشی مقداری بلند می باشد که اگر سخت پسند باشید ممکن است این نوع طراحی با سلیقه شما سازگار نباشد .

این هندزفری بلوتوثی کیفیت پخش صدای بسیار مناسبی برای شما فراهم می کند و در مکالمه نیز تا حد قابل قبولی کیفیت خوبی برای شما فراهم می کند اما باز هم ایراداتی دارد که در محیط های شلوغ ممکن است برای مکالمه به مشکل بخورید . برد این هندزفری نیز تا حدود 10 متر می باشد که در این بازه قیمتی قابل قبول است .

هندزفری بلوتوثی Haylou W

این هندزفری از شرکت هایلو که زیرمجموعه برند شیائومی می باشد تولید شده است .

این هندزفری بلوتوثی طراحی خاص و منحصر به فردی دارد . دسته ی براق و کوچک و همچنین طراحی سری گوشی سیلیکونی می باشد . این هندزفری رنگ های منحصر به فرد خود را دارد که دست شما در انتخاب را باز می کند . این هندزفری بلوتوثی در بازه قیمتی 800 هزار تومن می باشد که فرمان های لمسی روی گوشی نیز به شما امکانات بسیاری برای پخش متوقف کردن و عوض کردن موزیک می دهد .

هندزفری بلوتوثی 1more Comfobuds

 برند وان مور از برند های تولید گجت های صوتی می باشد که اقدام به تولید هندزفری بلوتوثی نیز کرده است . طراحی این نوع هندزفری مشابه ایرپاد های معمولی بعلاوه استفاده از سری سیلیکونی می باشد که در نوع خودش جالب و منحصر به فرد است این هنزفری بلوتوثی در بازه قیمتی 1 ملیون 300 هزارتومن می باشد که بسیار با ارزش است . اگر با شکل و شمایل و نوع گوشی های آن مشکلی نداشته باشید می تواند گزینه خوبی برای گوش دادن به موسیقی باشد .

ممنونم که تا انتهای این مقاله همراه ما بودین برای خرید و مشاهده هنزفری بلوتوثی می توانید به این دسته بندی از سایت کالانه مراجعه کنید.

شما می توانید بهترین هندزفری اورجینال اپل را از این لینک خریداری کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *