مجله کالانه

اپل واچ های جدید

اپل واچ اولترا

پس از مدت ها انتظار سر انجام اپل در رویداد Far Out  که در 16 شهریور ماه برگذار شد از محصولات جدید خود از جمله آیفون های سری 14 و همچنین ایرپاد های نسل جدید و در نهایت از اپل واچ های جدید خود رونمایی کرد .

در مقالات قبلی به معرفی و بررسی آیفون 14 و مقایسه آن ها با آیفون 13 پرداختیم . همچنین در مقاله ای به بررسی کلی رویداد اپل پرداختیم که شما می توانید با مراجعه به مجله کالانه تمامی این مقالات را مطالعه کنید .

اپل واچ های جدید

در این مقاله قصد بررسی و معرفی ویژگی های جدید اپل واچ های جدید اپل را داریم . 

اپل واچ سری 8

در رویداد اپل سه مدل ساعت توسط شرکت اپل رونمایی شد که در ابتدا به معرفی و بررسی اپل واچ سری 8 می پردازیم 

طراحی ظاحری اپل واچ سری 8

از لحاظ ظاهری اپل واچ سری 8 شکل و شمایلی کاملا مشابه اپل واچ سری 7 دارد ، صفجه نمایش مربعی و مسطح و کلید سخت افزاری سمت راست همچنان همانجا می باشد . در مورد طراحی لبه های این ساعت دیگر شاهد طراحی مربع شکل نیستیم و طراحی خمیده و زیبایی را امسال شاهد هستیم در قیمت سمت چپ هم شیار بلندگو مقداری بزرگ تر شده که نشان از قدرتمند تر شدند اسپیکر های اپل واچ سری 8 می باشد.

ابعاد و اندازه 

اپل واچ سری 8 همانند نسل گذشته خود در دو مدل 41 میلی متری و 44 میلی متری روانه بازار میشود . صفحه نمایش اما مقداری بزرگ تر از نسل گذشته شده است ؛ صفجه نمایش سری 8 ساعت هوشمند اپل 1.99 اینچی می باشد که نسبت به نسل گذشته 0.09 اینچ افزایش داشته است .

سنسور ها و قابلیت ها 

یکی از جدید ترین سنسور هایی که اپل در ساعت های هوشمند جدید خود مورد استفاده قرار داده است سنسور تشخیص دمای بدن انسان می باشد 

این سنسور قابلیت تشخیص دمای بدن و ثبت اطلاعات در طول 24 ساعت شبانه روز می باشد . بررسی روند تغییرات دما در بدن توسط این ساعت هر 5 ثانیه و تا 0.1 درجه سانتی گراد ردیابی می شود .

این قابلیت به بانوان این کمک را می کند تا با بررسی دمای بدن بتوانند چرخه ی تخمک گذاری خود را مورد بررسی قرار دهند .

اپل ادعا کرده است که به هیچ کدام از این اطلاعات سلامتی کاربران خود دسترسی نخواهد داشت و سیستم های اپل به گونه ای طراحی شده است که حتی خود شرکت اپل هم هرگز نمی تواند به این اطلاعات دسترسی پیدا کند .

این ساعت دارای سنسوری می باشد که قابلیت تشخصی تصادف را دارد تا سرویس های اظطراری را مطلع کند . این ویژگی فقط در حین رانندگی فعال می شود تا با فعال بودن بی مورد این سنسور سلامت و عمر باطری کاهش پیدا نکند .

رنگ بندی اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 8 در دو مدل روکش آلمینیومی و فولادی ضد زنگ و در 4 رنگ طلایی ، مشکی ، نقره ای ، قرمز به بازار عرضه می شود.

اپل واچ SE2

اپل در این مراسم از نسل دوم ساعت های اقتصادی خود یعنی اپل واچ SE2 رونمایی کرد .

این ساعت قابلیت های ارتقا یافته اپل واچ SE به همراه یک سری از قابلیت های اپل واچ سری 8 را دارا می باشد .

طراحی شکل ظاهری اپل واچ اس ای 2 مشابه اپل واچ سری 8 می باشد ولی طراحی قاب پشتی دچار تغییراتی شده است که از جمله این تغییرات می توان جنس کامپوزیت نایلون همرنگ با بند اشاره کرد که در قاب پشتی استفاده شده است . 

این ساعت نیز در دو مدل 41 و 44 میلی متری روانه بازار می شود . 

اپل گفته است که اپل واچ اس ای 2 از ویژگی Familly Setup پشتیبانی می کند و شما می توانید در مدل مجهز به Cellular فرزندان خود را هرکجا که باشند پیدا کنید .

اپل واچ اس ای 2 با قیمت 249 دلار نسخه ی GPS دار و نسخه Cellular + GPS قیمتی معادل 299 دلار دارد .

اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا ساعتی که هیچکس انتظار معرفی آن را نداشت غول تکنولوژی دنیا از پرچمدار ساعت های خود رونمایی کرد . اپل واچ اولترا که قیمتی معادل یک آیفون 14 معمولی دارد قابلیت های بسیاری در خود جای داده است که در ادامه به معرفی و بررسی این ویژگی ها می پردازیم .

اپل واچ اولترا در محیط های به شدت گرم و به شدت سرد بسیار مقاوم می باشد و برای کوه نوردان کاملا مناسب می باشد . این ساعت دمای -20 درجه سانتی گراد و همچنین گرمای 55 درجه سانتی گراد را نیز تحمل می کند . 

اپل واچ در نسخه های معمولی دارای دو دکمه فیزیکی می باشد اما در این ساعت یک دکمه در سمت چپ تعبیه شده است که قابلیت شخصی سازی آن برای کاربران وجود خواهد داشت .

صفحه نمایش اپل واچ اولترا افزایش اندازه قابل توجهی داشته و بسیار بزرگ شده است ، همچنین قابلیت روشنایی بیشتر نیز به این نسخه اضافه شده است و بطور کلی حدود دو برابر بیشتر از نسخه های معمولی اپل واچ روشنایی دارند .

آزیر اورژانسی

یکی از جدید ترین و جالب ترین ویژگی های اپل واچ اولترا آژیر اورژانسی می باشد که در مواقع خاص بطور خودکار به صدا در می آید و تا شعاع 180 متر صدای آن شنیده می شود این آژیر نیز با فشار دادن و نگه داشتن دکمه تعبیه شده در سمت چپ ساعت به صدا در می آید .

گفته می شود جی پی اس موچود در اپل واچ اولترا بسیار دقیق طراحی شده است و پیشرفت چشم گیری در تشخصی موقعیت مکانی داشته است .

ویژگی های جدیدی به اپ قطب نما اضافه شده از جمله مشخص کردن مسیر طی شده و یا علامت گذاری نقاط خاص و همچنین تشخصی فاصله بین دو نقطه از نقشه را می توانید در اپ قطب نما مشاهده کنید .

اپل واچ اولترا با قیمت 800 دلار به بازار عرضه می شود .

برای مشاهده و خرید لوازم جانبی ساعت هوشمند اپل می توانید به این دسته بندی مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *