مجله کالانه

گوشی اقتصادی آنر پلی 3 با دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی شد

معرفی آنر Play 3 میان‌رده‌ای با دوربین 48 مگاپیکسلی و آنر 20S با چیپ‌ست Kirin 810

 

طراحی و نمایشکر آنر پلی 3 

آنر پلی 3 دارای یک نمایشگر 6.39 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720×1560 است. این نمایشگر توسط یک محافظی که برند آن اعلام نشده در برابر خط و خراش در امان خواهد ماند.

آنر ادعا کرده است که نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه 90 درصد است و دلیل آن اینست که یک حفره 4.5 میلیمتری برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده درون گوشه نمایشگر است و این همان 30 درصد کمتر از اندازه حفره‌های قبلی است. دیگر مولفه‌ی قابل توجه در طراحی دستگاه که زیبایی خاصی به آن بخشیده، رگه‌هایی روشن در پنل پشتی است.

همچنین آنر ادعا می‌کند که این گوشی ضد آب می‌باشد اگرچه مشخصات فقط استاندارد IP5x را نشان می‌دهد که به معنای ضد گرد و خاک است. این گوشی در سه رنگ مختلف آبی، قرمز و مشکی عرضه می‌شود و یک الگوی مثلثی جالب در پشت همگی آن‌ها قرار دارد.

سخت افزار آنر پلی 3 :

آنر پلی 3 به تراشه کرین 710F با چهار هسته Cortex-A73 و چهارهسته A53 به علاوه یک پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 مجهز خواهد بود این گوشی 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پایه دارد اما گزینه‌های دیگر عجیب به نظر می‌رسند شما می‌توانید گزینه‌های دیگری مانند 6 گیگابایت رم با حافظه 64 گیگابایتی یا 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت را انتخاب کنید.

یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی نیز وجود دارد بنابراین شما می‌توانید به وسیله آن حافظه داخلی دستگاه خود را افزایش دهید اما هنوز هم تصور بر این است که نسخه 6/128 گیگابایتی رضایت بیشتری را جلب می‌کرد.

باتری و نرم افزار آنر پلی 3 :

باتری آین گوشی ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می‌کند و متاسفانه این شارژر برای چنین باتری سریع نیست و این یعنی دو ساعت و سی دقیقه طول می‌کشد تا بتوانید باتری این گوشی را از صفر به صد درصد برسانید نکته ناامید کننده دیگر این است که خبری از USB-C در این گوشی نیست و پورت دستگاه از نوع microUSB است.

دوربین آنر پلی 3 :

اما برسیم به دوربین سه گانه آنر پلی 3 در پنل پشتی این گوشی شاهد حضور دوربین اصلی این دستگاه که دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 می‌باشد که با یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه و یک سنسور (احتمالاً 2 مگاپیکسلی) برای تشخیص عمق همراه شده است.

دوربین سلفی گوشی هم که در گوشه سمت چپ حفره نمایشگر جای گرفته است  دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *